dla osiedla

posesje prywatne

dla instalatora

dla dystrybutora

Karta SIM-przygotowanie

 

– dokonujemy zakupu karty SIM operatora sieci gsm gwarantującego dostateczny zasięg w miejscu pracy sterownika iGATE-BRgsm2

– przygotowujemy kartę SIM instalując ją chwilowo w dowolnego typu aparacie gsm:

– ustawiamy numer PIN karty na „1111” lub wyłączamy obsługę PIN-u

– wyłączamy pocztę głosową oraz inne przekierowania poprzez polecenie dostępne w menu aparatu: „anuluj wszystkie przekazy”

–wyłączamy usługę „NOTKA SMS” poprzez:

Operator PLAY:

wysłanie z karty SIM przeznaczonej dla iGATE-BRgsm2 bezpłatnego SMS o treści:

STOP NOTKA pod numer 8042 (pomiędzy słowami STOP oraz NOTKA wymagana jest „spacja”- odstęp)

 

Operator PLUS GSM:

Wysłanie kodu systemowego *122*00*03# ( po wpisaniu kodu naciskamy przycisk inicjujący połączenie „zielona słuchawka”

– sprawdzamy możliwość realizacji połączeń wychodzących i przychodzących oraz poziom zasięgu (w miejscu zainstalowania sterownika)

– odłączamy iGATE-BRgsm2 od źródła zasilania

– instalujemy kartę SIM w iGATE-BRgsm2 ( uchylna kieszeń na kartę SIM)

– zakładamy zworkę JMP

– podłączamy iGATE-BRgsm2 do źródła zasilania

– oczekujemy na zalogowanie się iGATE-BRgsm2 do sieci gsm (dioda koloru niebieskiego CSQ powinna co kilka sekund migać od 1 do 5 razy – im więcej mignięć, tym lepszy zasięg).

 

Ciągłe jej miganie szybkie oznacza niezalogowanie (patrz tabela 2.3 w pełnej instrukcji konfiguracji).

+48 607 893 989