Sterowanie ogrzewaniem postojowym w pojazdach
Sterownik iGATE-BRgsm2 może być zastosowany do sterowania ogrzewaniem postojowym pojazdu. Jego podłączenie może wymagać użycia dodatkowego, zewnętrznego przekaźnika wykonawczego, dostosowanego do układu elektrycznego pojazdu.
- sterowanie na każdorazowo inny wybrany czas:użytkownik uprawniony wysyła wiadomość SMS do iGATE -BRgsm, w której zawiera czas (od 1 sekundy do 99 godzin) załączenia ogrzewania(np. SMS o treści: “Z#35m” – oznacza załączenie na 35 minut
- sterowanie na uprzednio (na stałe) zaprogramowany czas:użytkownik uprawniony wysyła bezpłatnego zwiastuna połączenia (tzw. CLIP, “strzałka”, “krótki”, “biedak”) do iGATE -BRgsm, w którym uprzednio został skonfigurowany czas załączenia ogrzewania.
- dla komfortu korzystamy z bezpłatnej aplikacji na smartfony iGATE smart, w której konfigurujemy przycisk/przyciski do sterowania
- do sterowania ogrzewaniem upoważnione są osoby posługujące się telefonami gsm, smartfonami lub stacjonarnymi dowolnego operatora, których numery zostały wprowadzone na listę uprawnionych użytkowników oraz posiadają aktywną funkcję prezentacji własnego numeru
- lista osób upoważnionych do sterowania gsm może zawierać do 2000 numerów telefonów: wersja light – 10 numerów, wersja full – 2000 numerów
- wprowadzanie/usuwanie numerów z listy następuje poprzez panel zarządzania użytkownikami w aplikacji iGATE smart dla smarfonów z systemem Android i iOS lub wysłanie na numer karty SIM w iGATE -BRgsm krótkiej wiadomości tekstowej SMS przez osobę uprawnioną do zarządzania
- lokalna konfiguracja dostępna poprzez aplikację na komputery PC z systemem Windows*TM i portem USB2.0 i umożliwia:wygodną, przejrzystą i szybką konfigurację wszystkich parametrów sterownikaarchiwizację konfiguracji wraz z listą numerów upoważnionych
odczyt z pracującego sterownika jego aktualnej konfiguracji wraz z listą numerów upoważnionych
przenoszenie konfiguracji do innych egzemplarzy iGATE -BRgsm
import/export listy numerów użytkowników z tabeli formatu Excel *TM
gromadzenie historii zdarzeń pracy sterownika (wymagane ciągłe podłączenie sterownika do komputera)
- podłączenie może wymagać zastosowania zewnętrznego przekaźnika wykonawczego (wyposażenie opcjonalne) oraz konsultację z wykwalifikowanym serwisem pojazdu
